آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های آلفاکیت بوده است و آلفاکیت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی آلفاکیت در چارچوب شرایط بازگرداندن کالا عمل می کند.

کلیه دستگاه‌های وارداتی، ماژول‌ها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آن‌ها در صفحه محصول در فروشگاه اعلام نشده، دارای گارانتی نیستند.

مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در برگ خرید با اقلام دریافتی 24 ساعت می‌باشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت و مشکل می‌توانید در مهلت تعیین‌شده در صفحه “ثبت شکایات” این مورد را ذکر کنید تا در اسرع وقت رسیدگی‌ های لازم به عمل آید.

بدیهی است بعد از زمان تعیین‌ شده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

در صورتی که کالای دریافتی شما دارای مشکل است، در صفحه ثبت شکایات این مورد را ذکر کنید.

مشتریان عزیز، تنها صفحه رسیدگی به مشکلات سفارشات، صفحه ذکر شده می‌باشد. از درج موارد در سایت‌های دیگر خودداری کنید.

در صورت تایید مغایرت توسط کارشناسان آلفاکیت، محصولات مورد تایید را در شرایط اولیه به آدرس دفتر مرکزی آلفاکیت که در صفحه تماس با ما وجود دارد، به صورت پس کرایه ارسال نمایید. پس از دریافت و بررسی کارشناسان آلفاکیت، مبلغ محصولات مغایر به حساب مشتری عودت داده می شود.

انصراف از خرید در آلفاکیت امکان پذیر نمی باشد.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

بله، در صورتی که آسیب در آن لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید.

در صورت ناموجود بودن کالا مبلغ آن عینا به حساب مشتری برگشت داده می‌شود. در صورت وجود چند کالا در سفارش، اگر کالایی ناموجود باشد مبلغ آن کالا به حساب مشتری واریز شده و بقیه سفارش ارسال می‌گردد.

پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید؟